torsdag 14 augusti 2008

Bloggräknare.

Jag bjuder på en tårta i dag!
Jag har försökt att få in en personräknare på min blog i kväll men det ville sig inte alls det, jag tänkte att det skulle vara kul och se hur många som hittar hit.
Ska prova på nytt i morgon om jag orkar.

Jag har varit hemma ett par dagar nu, känner mig så där. Får se hur jag känner mig vid 5 tiden i morgon om det är någon ide att gå till jobbet. Men det skulle vara skönt att komma ut. Kom på mig själv nu att jag skulle fikat med en vän i dag eller i morgon, men det har bara fallit ut ur mitt minne. Det gör så ibland och ganska ofta nu för tiden. Jag tror bestämt att jag börjar bli gammal! :-)
Jag har börjat på ett nytt projekt som kommer att ta sin lilla tid, ett par randiga strumpor i 1-trådigt garn, turkos o cerice. Jag fick inspiration när jag satt vid datorn.
Nu ska jag lägga mig och läsa Dagens Hemslöjd som jag fick i brevlådan i dag och sen ska jag sova, men det blir nog som vanligt att jag vaknar av att jag får tidningen i ansiktet, hihihi!
Natti natt på er och dröm söta drömmar om ??????????? Jag ska drömma om garn och pulsvärmare.
I bland önskar jag att jag vore en katt. Att bara sova och jaga är inte dumt.

Inga kommentarer: