tisdag 31 augusti 2010

Stickar!

Jag stickar och stickar men inte blir det några kvar.
Men har jag hunnit med ett par till nu är det bara 99st kvar att göra.
Jag tänkte försöka göra 100st innan julen för de värkar som att det går åt.
Jag är jätte glad över det men önskade att det var 34timmar per dygn istället för 24.
Jag skal försöka arbeta på min lillabutik i helgen som jag tänkte öppna tids nog när jag har hunnit göra ett lager.
Jag tänkte sälja pulsvärmare,knapphalsband,halsduckar och mycket annat.
Önskar er en bra!
Kram till alla:)


Lär av andras misstag-du kan inte leva tillräckligt länge för att hinna begå alla själv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tjoho nu får du komma tillbaka till din blogg.saknar att du skriver.

Anonym sa...

var håller du hus.Du har inte skrivit på länge

IL sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.