lördag 22 januari 2011

Här ska det virkas nallar!

Hej kära vänner i dag ska här virkas nallar:)
Jag gjorde en igår med jätte stora fötter och litten kropp den blev så sött:).
Sen får jag se om jag slänger in någon i tvättmaskinen för att tovas i hopp sig.
ska virka dem i 100% ull.
Funderar på att jag kan göra en del till marknaden som vi ska stå på till somaren.
Ska sy kläder till dem med.Den 4 feb ska jag på kurs i tredagar på löftadalens folkhögskola,det ska bli kull:)
Jag skal färga garn, min färg har tagit slut här hemma så då kan jag söla på där borta i stället.
Sen måste jag se över min butik som jag ska ha här på min sida.
Jag ska klura hur jag skal göra,det tar en heldag för att först hur jag skal gå till väga
Men nu ska jag in rikta mig på nallar,bröllopspar,babyfiltar,sjalar,armband och mycket mer.
Nä nu ska jag kola in andra plogar och få inspiration
Kram kram.

2 kommentarer:

Mormor Marianne sa...

Vad du är fantasifull och produktiv. Kommer det bild på nallen?

IL sa...

Ja det gör det!
Ska bara göra klädder och e.v slänga in den i tvättmaskinen
Ska jobba på det i dag:)
Så kommer bilderna snart när han har torkat.
Kram.