tisdag 11 januari 2011

Titta en flygande gris:)

Nä det är en rosa pudel!
Nähä det är en gris!Nä!jo!nä det är ett första försök till en rosa pudel.Aha okej:)

Så här skulle den se ut egentligen som på boken men ak vad jag får träna för att få till det.
Men kul hadde vi:)
Ja så här är min första tovade pudel hihihi jag tror jag skrattar ihjäl mig:)

Bättre lycka nästa gång.
Vi hade det så trevligt och glatt när vi gjorde våra trevande försök till att få ihop en hund och plåster gick det åt när vi började tova oss på fingrarna istället.
Nästa vecka kör vi igen.
Kram till alla under bara människor som tittat in kram kram.

2 kommentarer:

Mia sa...

Tack än en gång Ince. Det var jättemysigt o tova tillsammans. Vilken kunskap som finns att dela med varandra. Jag är rätt nöjd med min voffs. Även om den inte fått några ögon ännu. Ska bli kul o ses nästa vecka igen.
"flygande gris" du e la för goer du! Jättefin tycker jag. Underbar färg!
Kramar till dej från mej <3

IL sa...

Ja vi är ett jätte bra timme tycker jag,alla kan något som de kan lära ut:)
Ådu får ta med din vove när vi träffas så jag får se hur den blev,sen får vi klura ut hur vi ska fixa ögon.
Du är så snäll Mia!Men jag tycker inte om min korsning hund/gris:)men färgen tyckte jag om.
Ja det ska bli supper kul att träffas nästa vecka.
Eller om jag kommer upp med virknålar o garn i helgen så kan vi virka om du/ni vill?
Jätte kram måste rusa till jobbet nu.