onsdag 2 februari 2011

Kossa muuuu!!

Ja det ska föreställa en kossa men jag vet inte om jag tycker det ser ut som en?Ser litte hopp skrynkla ut och nu såg jag att det inte finns någon svans!
Jag ska fundera på om jag ska göra vingar på den eller inte.
I dag är jag trött och jag funderar på att sjukskriva mig och inte gå in i väggen.
Jag känne att jag är på väg att göra det.
Börjar bli trött,ont i muskler,stressad,lättskrämd,tung i hjärna och kropp m.m så jag måste ta och bromsa här och nu.
Så jag väntar på att läkaren ska ringa så jag kan få en tid.

Då kan jag bloga i lugn och ro och meditera:)
Kram till alla goa vänner.

2 kommentarer:

Mia sa...

Åh vilken härligt fin kossa. Den vore underbar med vingar ju. Precis som vi vill , flyga lite emellanåt och bara vara... ta hand om dig Ince, bra att du tänker på det. Vi ses snart. Tar det lugnt här med. Jag har gjort färdigt korgen till bröd och gett den till mamma. Den blev jättefin till slut när jag fick kläm på hur jag skulle göra den. Klarade det helt själv... :) Sen gjorde jag en blomma o satte utanpå med samma tyg. Så nu har jag gett mig på att ta garn istället och ska göra småkorgar :) Du har inspirerat mig och att vi börjat med pysselkvällar. Kramar till dig från mig. Mia <3

IL sa...

Så rolligt att hör att ni har pysselkvällar:) Hör av dig om ni vill ha sällskap? Så duktig du var att du fixade korgen själv det var ett stort steg tycker jag.
Jag ska i väg till jobbet nu men vi får höras.
Kram vännen<3