torsdag 24 februari 2011

Vad tiden rinner i väg.

Jag har köpt garn och jag virkar på nya nallar,kaniner m.m.
Det är så himmla kul.
I veckan har jag äntligen fått ordning på F-kassan,Arbetsförmedlingen och Facket:)
Så nu kan jag ta det lungt i mitt liv och vara lycklig igen!Hurra Hurra!!!!
Jag har funnit en ny blog som har givit mig en sådan inspiration att göra virkadedjur.
Så i dag har jag ingen lust att gå till jobbet:)
Men det går ju inte att stanna hemma och missa alla goa hundar och människor på jobbet.
Nä nu ska jag göra mig klar så jag kan knata i vägg.
Ha en go fredag:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! vad skönt att det äntligen löst sig o du mår bra o är nöjd. Ha en skön helg o stor kram på dej
kram anki

Mia sa...

Åh vad underbart Ince. Hejja dig och orka med det. Skönt för dig att kunna koppla av nu då. Ha en goer fredagskväll. Kram fr Mia